The 11th MIST

Posted on

Tahun 2015 mendatang MIST mengangkat  tema “The Evolution Of Urban Market: Cracking Consumer’s Mind in The Dynamic Era”

POSTER-web1

Telah diadakan selama 10 tahun terakhir (tahun depan yang ke 11) oleh Himpunan Mahasiswa Management (MSS) Fakultas Ekonomi UI.

  • Acara ini adalah sebuah acara marketing terbesar di Indonesia yang diselenggarakan oleh mahasiswa dan dihadiri oleh sekitar 1000 orang
  • Jumlah pendaftar untuk Call For Paper MIST berjumlah tidak kurang dari 95 team (satu team terdiri dari 3 orang). Team-team tersebut berasal dari berbagai universitas terbaik di Indonesia.
  • Berikut adalah beberapa pembicara di event MIST sebelumnya:

Prami Rachmiadi (Country Agency Lead at Google), Michelle Elizabeth (CEO & Founder PT Michelindo Food Int’l (BonChon)), Harry M. Suryadharma  (Director of Sales and Marketing Ritz Carlton Jakarta), Kurniawan Santoso (Senior Account Manager at Google), Miladinne Lubis (Associate Director, Marcomm at Nielsen Indonesia), Hasnul Suhaimi (President Director XL), Wempy Dyocta Koto (CEO Wardour and Oxford) dan masih banyak lagi

 

MIST FEUI
Facebook: MIST FEUI
Twitter: @mistFEUI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s